טיולי ג'יפים בחו"ל | Dani Bar SheShet 4×4

טיול מאורגן למרוקו 12 יום

מחיר: 2495$

טיול מאורגן למרוקו - גאוגרפי מקיף 12 יום

היתרונות של הטיול שלנו כוללים: טיסה ישירה, אוטובוס\מיניבוס ממוזג ונוח, לינה בבתי מלון *3-4* ע"ב חצי פנסיון, לילה 1 בקמפ טוארגי מפואר בסהרה + חפלה טוארגית, טיול ג'יפים בהרי האטלס בין כפרים ברברים, טיול ג'יפים בדיונות של הסהרה, טיול על גבי גמלים בסהרה, טיול על גבי פרדות בהרי האטלס, מופע פולקלור מוזיקאלי בסהרה, מדריך ישראלי מומחה למרוקו מצוות תגליות, קזבלנקה, רבט, שפשוואן, מקנס, פס, ווארזזאת, אגדיר, אסווירה, מרקש, מדבר הסהרה, הרי האטלס, ועוד הפתעות..

מצטרפים להרפתקה? השאירו פרטים

תוכנית הטיול

טיול מאורגן גאוגרפי מקיף בן 12 ימים במרוקו הקסומה - קזבלנקה, רבט, שפשוואן, מקנס, פס, מרקש, אסוורה, מדבר הסהרה והרי האטלס, טיול גמלים בסהרה, טיולי ג'יפים באטלס ובסהרה, טיול פרדות באטלס

יום 1 |

ת"א – קזבלנקה – רבט

נטוס דרך תחנת ביניים למרוקו, וננחת בקזבלנקה. ניסע על הדרך המהירה לעיר הבירה רבט, מקום מושבו של מלך מרוקו. נקדיש את הערב והבקר למחרת (בהתאם לזמן) לסיור בעיר, במסגד טור חסן המפואר, ברחבת הארמון, ובקסבת אודייה השוכנת כמבצר לחוף האוקיינוס וצבועה בכחול. לינה ברבט.

יום 2 |

רבט – וואזן - שפשוואן

ניסע צפונה לעבר וואזן לקברו של אחד מחשובי הצדיקים היהודיים במרוקו רבי עמרם בן דיוואן. מוואזן ניסע לשפשוואן, עיר ציורית שבתיה צבועים בלבן השוכנת בהרי הריף. נצא לסיור בסמטאות ונתרשם מהארכיטקטורה המדהימה של העיר. לינה בשפשוואן.

יום 3 |

שפשוואן – ווילוביליס - מקנס – פס

סיור בקר בשפשוואן ואחר כך המשך לעיר הרומאית ווילוביליס אתר העתיקות הרומאי הגדול ביותר במרוקו. חפירות גילו כי האתר יושב לראשונה על ידי בני קרתגו. המשך לעיר מקנס, הקרויה על שם השבט הברברי שייסד אותה במאה העשירית. נבקר בשערי העיר העתיקה, שהיתה פעם בירתה של ממלכת איסמעיל, ונסתובב בשווקים הצבעוניים. המשך לעיר פס, אחת הערים העתיקות והמרתקות במרוקו. לינה בפס.

יום 4 |

פס

פס הינה עיר הבירה הדתית והתרבותית של מרוקו שנוסדה במאה השמינית ע"י מולאי אידריס ה – 2. נסייר ב'מדינה' העתיקה ביותר במרוקו, ברובע הבורסקאים החושף מראות מרהיבים וריחות חריפים, בחנויות הקטנות, בסימטאות בהן מוצאים מכל טובה של מרוקו, במדרסות העתיקות המהוות דוגמאות לאמנות ארכיטקטונית עשירה. נסיים ברובע היהודי העתיק של פס. לינה בפס.

יום 5 |

דרך האטלס התיכון למדבר סהרה

נצא לכיוון הסהרה, ובדרך נבקר באיפרן, עיר הקייט היפהפייה שבלב ערי האטלס התיכון. איפרן שוכנת בגובה של כ1600 מטר, ובחורף היא מתכסה בשלג. נחצה את מידלט דרך מעבר הלגיונרים, נשקיף על אגם ארשדיה, ונחצה את הרי האטלס הבינוני. בערב נגיע למלוננו באזור ארפוד.

יום 6 |

טיול ג'יפים - מדבר סהרה – טודרה

יציאה בג'יפים אל דיונות החול המפורסמות של מדבר מרזוגה לסיור בקר. נחזור לארפוד וניסע לכיוון קניון הטודרה, עמק ציורי שנאסף לתוך קניון תלול בו מצוקי גרניט אדמדמים שנישאים לגובה של 300 מ'. בקניון זורם נחל ממי השלגים של האטלס, ובחלקים ממנו הקירות חלקים במיוחד. נלון באזור טיאנריר.

יום 7 |

עמק הדאדס – וורזאזאת

בשעות הבקר נעלה בערוץ נהר הדאדס הידוע בכינויו 'עמק אלף הקסבות', ובו כפרים ובוסתנים. נמשיך לטייל בנופים המיוחדים למדרונות הדרומיים של הרי האטלס, ולקראת ערב נגיע למלוננו באזור וורזאזאת.

יום 8 |

וורזאזאת - עיט בן האדו – אגדיר

בבקר נטייל בוורזאזאת, לאחר מכן נבקר בקסבה המרשימה של עיט בן האדו, על חומותיה, מגדליה ובנייני המגורים שבה. לאחר מכן נצא לנסיעה בעמק נהר הסוס, המפריד בין הרי האטלס הגבוה והרי האנטי אטלס. נעבור בנופים שעל גבול המדבר, באזורים חקלאיים פוריים הניזונים ממי ההרים, ובכפרים ציוריים. נגיע לטרודנט, עיר קטנה עם שפע שווקים מרהיבים, משם נמשיך לאגדיר ללינה.

יום 9 |

אגדיר – אסווירה – מרקש

עם בקר נסייר באגדיר. ייחודה של העיר הוא בקוטביותה. העיר נבנתה מחדש בגישה מערבית לאחר רעידת האדמה ב – 1960, ועם זאת, הבתים המסורתיים נשארו. נמשיך צפונה לאורך רצועת החוף לאסווירה, היא מוגדור היהודית. נסייר בעיר, שנבנתה בהשפעת הארכיטקט הצרפתי תיאודור קורנט. נבקר בנמל היפה של העיר, ומשם נמשיך למרקש – הלב הפועם של מרוקו. לינה במרקש.

יום 10 |

טיול ג'יפים + טיול פרדות - אוקאימדן ואימליל באטלס הגבוה

נשכים קום ונעלה על ג'יפים ניסע אל לב האטלס הגבוה אל פסגות אוקיימדן. ממקום זה נצפה אל פסגת ג'בל טובקאל, הפסגה הגבוהה ביותר בהרי האטלס.משם נחצה בעזרת הג'יפים בנוף הרים יפהפה שני רכסים מקומיים ונמשיך למרומי הרי האטלס לאימליל, לאזורים של הכפרים הברברים המסורתיים והפחות מתויירים . נבקר בכפר הברברי המסורתי אימליל בשילוב טיול פרדות וביקור בכפרים ברברים נוספים עם נוף הרים ייחודי. לקראת ערב נשוב למרקש ללינה.

יום 11 |

מרקש

מרקש הינה אחת מחמשת הערים המלכותיות החשובות של מרוקו, והיא שוכנת בנוף מיוחד, במישור הפורה שלמרגלות הרי האטלס הגבוה. במרקש, שנוסדה לפני אלף שנים, יש רובעים עתיקים ומודרניים המשולבים זה בזה. נצא לסיור מקיף בעיר במבוך הסמטאות בעיר העתיקה, בשווקים וברובע היהודי. נקדיש זמן לכיכר ג'מע אל פנה, על שפע השווקים והדוכנים, הרוכלים, מספרי הסיפורים ומגידי העתידות. לינה במרקש.

יום 12 |

קזבלנקה – תל אביב

ניסע דרך המישורים הגדולים ומרחבי הפוספטים בדרכינו לקזבלנקה: מרכז כלכלי ,פיננסי ותעשייתי הגדול במרוקו, סיור מרשים במסגד ע"ש חסן השני – המסגד השני בגודלו בעולם. סיור הכרות בשכונת אנפה ונמשיך לכיוון שדה התעופה לקראת נסיעתנו הביתה.

מצטרפים להרפתקה? השאירו פרטים