טיולי ג'יפים בחו"ל | Dani Bar SheShet 4×4

טיולי ג'יפים במרוקו – בהרי האטלס והסהרה

מחיר: 2795$

טיולי ג'יפים במרוקו - בנהיגה עצמית - 9 ימים

טיולי ג'יפים במרוקו היפהפייה.. בקו שעובר משיא הפאר של ארמונות ומסגדים לשוליים הנידחים של הרי האטלס ולדיונות הסהרה דרך הכפרים עוצרי הנשימה היופי מצוי בכל. בגלל שתרבות יהודי מרוקו היא חלק מהישראליות שלנו, לכל היופי הזה, החיות והצבעוניות שובות העין והלב - וכמובן המטעמים, התווספה גם תחושה של שייכות וזיקה יהודית למקום זו חוויה חזקה ומפתיעה

מצטרפים להרפתקה? השאירו פרטים

תוכנית הטיול

טיולי ג'יפים במרוקו - 9 ימים של שכרון חושים.. אם לאפיין את מרוקו במילה אחת היא תהיה צבעים. צבעים עזים, מרהיבים, מאפיינים את מרוקו בכל מקום שעליו נחות העיניים, בביגוד, בשווקים, בבדים, בריהוט, בבתים, בתכשיטים.

יום 1:

תל אביב - מרוקו - כפר דימאנט

טיסה לקזבלנקה\מרכש והעברה באוטובוס לכפר דימאנט בו ישנים את הלילה הראשון במרוקו, ארוחת ערב ושינה בגיט (אכסניה מקומית) סוג של לינה משותפת.

יום 2:

כפר דימאנט - כפר טמגה

מזרחה לג'בל ראר הגבוה באזור זה של האטלס, נגיע לאזור אגוטי, עד לצוק ענק המכונה הקתדרל הנמצא מעל הכפר טמגה ארוחת הערב ושינה בגיט (אכסניה מקומית) סוג של לינה משותפת.

יום 3:

כפר טמגה - אימילשיל

תצפית וצילומים על המצוק הענק הקתדרל, המשך נסיעה ונחצה את ערוץ אסיפ מילול ונטפס ברכס האטלס, נגיע לעיירה אימילשיל הידועה במפגש המסורתי של חתנים וכלות ברבריים מכל רחבי האטלס, לינה בבית הארחה באימילשיל

יום 4:

אימילשיל - עמק הטודרה - רכס הסה'רו

נרד לקניון ולעמק הטודרה המפורסם משירו של שלמה בר.. המשך דרומה לרכס ההרים ז'ערו המורכב ברובו מסלע גרניט עד למעבר הרים טאזארט, נרד לשוליים הצפוניים של רכס הסה'רו , לינה במלון קטן ונחמד.

יום 5:

רכס הסה'רו - שולי הסהרה - זאגורה

נחצה את אזור זאגורה עד למחמיד נסיעה דרך דיונות ודרכים כבושות בשולי הסהרה לינה וארוחת ערב במאהל בזאגורה - שיאגה.

יום 6:

זאגורה - ווארזאזאת

דהירה מהנה בדיונות של הסהרה, ניסע על אגם מיובש ושטוח עם שבילי מדבר נמשיך בנסיעה על כביש המוביל לעיר הסרטים ווארזאזאת ארוחת ערב ושינה בבית מלון ברמה טובה.

יום 7:

ווארזאזאת - מרקש

סיור קצר בעיר ולאחר מכן נבקר בקסבה המפורסמת איט בן הדו ומשם דרך וואדי אונילה עד לקסבה המרשימה ביותר במרוקו - קסבת טילווט, בסיום הביקור, נסיעה על הכביש דרך מעבר ההרים הגבוהה במרוקו עד למרקש, החזרת הרכבים ושינה במלון מעולה במרקש

יום 8:

מרקש

ארוחת בוקר מאוחרת ורגועה, סיור מודרך רגלי במרקש - בשוק, במלאח, בבית הכנסת העתיק ובכיכר השוק המפורסמת גמע אל פנא, בערב חוויה לילית בשוק הססגוני של מרקש, ארוחת ערב חגיגית לסיכום הטיול.

יום 9:

מרקש - תל אביב

ארוחת בוקר במלון סיור והשלמת קניות במרקש ובכיכר ג'מע אל פנא, משם נסיעה לשדה התעופה וטיסה אחר הצהרים.

מצטרפים להרפתקה? השאירו פרטים