טיולי ג'יפים בחו"ל | Dani Bar SheShet 4×4

טיולי ג'יפים בקוסטה ריקה

מחיר: 5195$

טיולי ג'יפים בקוסטה ריקה - בנהיגה עצמית - 11 יום

9 לילות, 11 ימים - סאן חוזה – לנדס אין לאב – ארנל – מונטה וורדה - מנואל אנטוניו

קוסטה ריקה נחשבת כגן עדן קטן ובו אוצרות טבע רבים. לא בכדי כריסטופר קולומבוס (שגילה אותה ב-1502), שהתרשם עמוקות מהעושר בטבע שבה קרא לה קוסטה ריקה שזה "החוף העשיר". ובה הרים ובהם הרי געש פעילים, מפלים, נהרות, חופים יפים, יערות עבותים המהווים בית למינים רבים מספור של ציפורים ובעלי חיים קוסטה ריקה נחשבת למדינה הבטוחה ביותר במרכז אמריקה (ללא צבא משנת 1948) , בעלת הדמוקרטיה המתקדמת ביותר ובעלת רמת החיים הגבוהה ביותר.
טיול בקוסטה ריקה הינו חוויה מדהימה לאוהבי טבע , המדינה הוגדרה ע"י ה"נשיונל ג'יאוגרפיק" כ- "The most biologically intense place on Earth in terms of biodiversity" ו-5% מאוכלוסיית בעלי החיים בעולם נמצאים בשטח

מצטרפים להרפתקה? השאירו פרטים

תוכנית טיול

טיול בן 11 ימים בקוסטה ריקה

יום 1:

נחיתה בסאן חוזה

(ארוחת ערב) בשעות הבוקר המוקדמות נפגש בנתב"ג ונמריא בטיסת דרך מדריד לסאן חוזה המראה בשעה 05:45 , נחיתה במדריד בשעה 10:10 ולאחר המתנה של כשעה וחצי נמריא בשעה 11:35 ליעד הסופי סאן חוזה, אליו נגיע בשעה 15:40 (הזמנים אינם סופיים וברי שינוי). ניפגש עם הצוות שלנו שיעביר אותנו לבית המלון בסאן חוזה.

יום 2:

למנואל אנטוניו – סיור בשמורה

ארוחת בוקר ונסיעה לכיוון מנואל אנטוניו, פארק לאומי מוביל בקוסטה ריקה, שילוב עוצר נשימה של חופים לבנים, ים בצבע טורקיז בתוך יערות גשם מלווה במגוון רחב של בעלי חיים ביניהם קופים, איגואנות ועוד. סיור בפארק הכולל: חופים יפים, מנגרובים, שרשרת איים, יער טרופי וקתדרלת פונטה אובה בעלת המבנה הייחודי. הפארק מורכב מארבעה חופים שלכל אחד מהם מאפיינים מיוחדים. הסיור מסביר על המגוון הרב של הפרפרים, קופים, ראקונים ושאר בעלי זנבות, נחשים, חיות מים, אורכידאות ועוד.

יום 3:

נסיעת שטח בחופי מנואל אנטוניו- סיור קופים – מונטה וורדה

נתחיל את היום בנסיעת שטח מרהיבה בחופי מנואל אנטוניו, אח"כ נצא לשייט מרתק באיי דאמאס (Damas Island) לצפייה והאכלת קופים בליווי רובן, שהוא מדריך יוצא דופן המכונה האבא של הקופים. רובן "מדבר" את שפת הקופים, קורא להם בשמותיהם ומאפשר מפגש אינטימי ומיוחד אתם. אחר כך נמשיך לאזור סנטה הלנה ומונטה וורדה . נוף מרהיב של מפרץ ניקוייה ואיי האזור ילוו אתכם בדרככם לאזור מכוסה יער המכונה "ההר הירוק" (מונטה וורדה). משנת 1951 חיה במקום קהילת צפון אמריקאים (קווקרים) מבודדת בגובה של 1400 מטר ששמרה על האזור בעזרת אירגונים פרטיים והפכה אותו לשמורה ביולוגית עשירה במערכות אקולוגיות בהן המבקרים נפגשים עם בעלי החיים של סביבה מוגנת זו.

יום 4:

מונטה וורדה - נסיעת שטח - סקאי ווק - מרכז אומנויות קאסם

היום יוקדש לנסיעה בדרכי עפר באזור מונטה וורדה ללב ליבו של יער העננים בהנאה מהקסם המיוחד של האזור. לאחר מכן, נצא למסלול בן 3 ק"מ בתוך היער, במהלכו נמצא 8 גשרים שונים המרכיבים את מערכת הגשרים של הפארק, אורכם נע בין 170-560 רגל וגובהם הוא בין 40 – 260 רגל. בהמשך, נפגוש נשים אמניות מפרוייקט CASEM. זהו פרוייקט שהוקם לפני 10 שנים במטרה לסייע לנשות האזור לקדם את מעמדן ולסייע למשפחותיהן ולהן עצמן לקראת עצמאות כלכלית. הפרוייקט הוא אבן דרך במאבקן של הנשים בקוסטה ריקה לשוויון ושינוי מעמדן בחברה הכפרית המסורתית בה הנשים נשארות לרוב בבית ואינן בעלות הכנסה משלהן. בחנות בה הן מוכרות את עבודות היד שלהן, תישמעו את סיפורן המרתק , תאכלו ארוחת צהריים ותשתתפו בסדנת אמנות.

יום 5:

סיור שוקולד – מעיינות חמים פאראדייז - הגעה לשבט המלאקו

ארוחת בוקר ונמשיך לאיזור ארנל הממוקם בחלקו הצפוני של מחוז אלאחוואלה (Alajuela) באיזור הר הגעש ארנל הוא האתר התיירותי המרכזי. נהרות גדושי מים, מעיינות חמים, לגונות, חיות בר ופארקים לאומיים, נהנה מחווית יער הגשם המתוקה ביותר, עם הסודות העתיקים של ייצור השוקולד. נלמד על התהליך החל מגילוי השוקולד באמריקה הטרופית ועד לעיבודו למוצר שאנו מכירים היום. עץ הקקאו נחשב לקדוש בתרבויות העתיקות וכ"מתנה מהאלים", השתמשו בו כמשקה בטקסים דתיים ובזרעיו כמטבע יקר ערך. נלמד על כל תהליכי הייצור, מהקטיף, הייבוש והטחינה של הזרעים, על פיתוח המשקה הקדמוני וכמובן תיהנו משוקולד אורגני איכותי. אח"כ נשהה במעיינות חמים "פאראדייז" להנאה ורגיעה

יום 6:

סיור במלאקו – עץ האיגואנות – הגעה לחוואנילמה

נתחיל את היום בביקור בשבט ה"מאלקו", אחד השבטים האחרונים של אינדיאנים בקוסטה ריקה, במבנה המרכזי של הכפר, נפגוש את בני השבט בלבוש מסורתי, נלמד על המנהגים המסורתיים, הריקודים והשירה, ההיסטוריה והתרבות של השבט נתכבד במשקה המקומי המיוחד שלהם. בבקתת השאמאן נלמד על צמחי המרפא המקומיים.על האלים המיוחדים שלהם ועל הקשר החזק ביניהם ובין הטבע. לאחר מכן נצא לנהיגת שטח של כשעה בשבילי העפר של הכפר ומשם נמשיך לביקור בעץ האיגואנות המרשים לצפייה במגוון הרחב של האיגואנות הנמצאות על עץ זה. לאחר מכן, נגיע לכפר חוואנילמה. בני הכפר מקיימים אורח חיים שיתופי, מעיין "קיבוץ" בגרסה מקומית. נתמקם בבתים הצנועים של תושבי הכפר ואח"כ ארוחת ערב חגיגית במרכז הכפר במהלכה נצפה ונשתתף בריקודים עממיים, את הלילה בחוואנילמה נלון בבתים של תושבי הכפר.

יום 7:

פעילות בחוואנילמה – אריאן הררה – לנדס אין לאב – סיור לילי

לאחר ארוחת הבוקר, נהנה משיעור בישול מסורתי, נשתתף בסדנת אומנות באמצעות חומרים ממוחזרים ולאחר מכן גם נתנדב בבי"ס המקומי, אח"כ נמשיך ללנדס אין לאב דרך יער העננים, בדרך נעצור אצל האומן אריאן הררה שיוצר מחומרים קיימים כמו פלסטיק, צמיגים ועץ, בשנים האחרונות עזב את סביבת מגוריו האורבנית, ועבר להתגורר בעיירה ציורית קרוב לטבע ממנו שואב את השראתו. בערב סיור לילי ביער העננים וצפייה בציפורים הנמות, בטרנטולות, בעכבישים, חרגולים, צרצרים, בלטאות , צפרדעים, קיפודים, בעלי זנבות, נחשים ועוד. ארוחת ערב במלון.

יום 8:

קניונינג - קנופי - נסיעת שטח בלאס רוקאס - סארצ'י

הבקר נצא לחווית קניונינג מרתקת בשמורת יער העננים. הליכה בת 10 דקות לנקודת ההתחלה- כבל של 150 מ' המוביל לעץ בגובה 43 מ', נרד לבסיס העץ ונגיע לגשר תלוי ממנו יתחילו עוד 4 ירידות נוספות. הראשונה בת 51 מ' מהגשר אל המפל ולאחריה עוד 3 בגבהים של 10, 14, ו- 18 מטרים. נמשיך אל ה- "“Super Tarzan Swing, לנהר הבלסה, לבריכות השחייה הטבעיות שלו ולמפל, משם חזרה אל נקודת ההתחלה. אח"כ נצא נלך לקנופי מעל צמרות העצים לאורך 500 אקרים מהן נשקף נוף נפלא של היער. סה"כ -845 מ'. בהמשך נסיעת שטח מרהיבה באיזור לאס רוקאס ולעיר האמנים סארצ'י לסיור קצר. אלה שלא מעוניינים בפעילות אקסטרים ייצאו לסיור ביער העננים עם מדריך מומחה בן המקום.

יום 9:

הר געש אירזו – Casa del Soñador - חבל עמק אורוסי – קרתאגו

הבוקר ניסע בשבילי עפר באיזור הר הגעש אירזו ועמק אורוסי (הר הגעש הגבוה ביותר בקוסטה ריקה - 3430 מטרים) ניתן לראות מהפסגה את חופי האוקיינס הפאסיפי והקאריבי. נמשיך ל- Casa del Soñador, בה נלמד על חייו של הפסל מאסדוניו קסאדה המכונה האמן בעל החלומות. הבית מציג את עבודות הגילוף המופלאות שלו, בקומה הראשונה נמצאת סדנת העבודה של האמן ששומרה לחלוטין לאחר מותו ב-1995, בקומה השנייה מוזיאון קטן של אלמנטים אותנטיים ראשוניים, קסאדה גילף דמויות ואלמנטים מסורתיות מחיי היום יום, מאסדוניו התרחק בכוונה מהסטנדרטים האקדמאים ויצר את שפתו הויזואלית הקשורה בקשר בל ייינתק עם מנהגי המסורת, במהלך הביקור תערך סדנא קצרה בה נלמד את תהליכי יצירתו של מאסדוניו. אח"כ נבקר בעמק שופע הירוק של אורוסי שהינו אתר ההתיישבות הספרדית הראשונה, ממנה נמשיך לביקור בקרתאגו שהייתה בירתה של קוסטה ריקה עד 1824. נבקר בעיר וניכנס לכנסייה היפהפייה "Basílica de Nuestra Señora de los Ángeles " ששופצה בשנת 1939 אחרי שחלקים ממנה נהרסו ברעידת אדמה.


מחירים: 

המחיר: 5195 $ למשתתף בחדר זוגי
לפי 4 נוסעים בג'יפ
קבוצת מינימום של 16 משתתפים
תוספת ליחיד בחדר: 495 $
תוספת ל 2 בג'יפ 450 $

 

המחיר כולל:
טיסות סדירות + עצירת ביניים באירופה.
טיול ג'יפים בנהיגה עצמית .
מיניבוס\אוטובוס להעברות לפי צורך.
כלכלה: חצי פנסיון, ארוחות בוקר וערב במלונות.
השכרת ג'יפים לפי 4 אנשים בג'יפ.
מדריך מקומי לאורך כל הטיול.
מדריכים מקצועיים בקניונינג, בפרקים ובשמורות.
מדריך ישראלי מצוות  Tagliyot
דלק לג'יפים.
מכשירי קשר בכל ג'יפ + חוברת + מפה בכל ג'יפ.
דמי רישום וטיפול בסך 250$ שלא יוחזרו במקרה של ביטול
מים מינרלים בג'יפים במהלך הטיול
כניסות לאתרים עפ"י המפורט בתוכנית.



המחיר אינו כולל:

הוצאות בעלות אופי אישי.
ארוחות צהרים. 
ביטוחים אישיים מטען ורפואי.
ארוחות מעבר לכלול בתוכנית הטיול.
טיפ לצוות המדריכים – המקומי והישראלי
משקאות בארוחות והוצאות אישיות
אופציות לטיולים ופעילויות שלא מצויינים בתכנית.


תנאי תשלום:
מקדמה בסך 500 $ תיגבה מהמטיילים בזמן ההרשמה.
את יתרת התשלום ניתן לשלם באשראי ב- 3 תשלומים שווים ללא ריבית, כשהתשלום האחרון מסתיים חודש לפני מועד הטיול, החיוב יתבצע ללא הודעה נוספת ולפי שער מזומנים גבוה.

תנאי ביטול:
תנאים כלליים וביטול


הערות: 

בטיול ג'יפים בקוסטה ריקה על המטיילים להצטייד ברישיון נהיגה ישראלי תקף.
רק נהגים מעל גיל 25 מורשים לנהוג בג'יפ.
טיול הג'יפים בקוסטה ריקה הינו טיול לעומק השטח, ייתכנו שינויים במסלול ובלוחות הזמנים כתוצאה ממזג אוויר, הוראות השלטונות המקומיים, תנאי דרך או לפי החלטת המדריך בשטח לטובת המטיילים והתנהלות הטיול.
הג'יפים המשמשים את טיולי הג'יפים נשכרים מחברות השכרה מקומיות,  ומבוטחים ע"י חברות ביטוח מקומיות. כמקובל בכל העולם חוזה השכירות ייחתם ישירות בין המטיילים לבין  חברת ההשכרה המקומית.
הרכבים הינם מסוג טיוטה דסטר מיצובישי מונטרו או דומה.
החברה אינה מתחייבת שתהיה אחידות בין הרכבים.
על הנהגים בטיול חלה חובה לנהוג לפי חוקי הנהיגה בקוסטה ריקה ולפי הוראות המדריך בשטח. 
בטיול ג'יפים בקוסטה ריקה, ביטוח הרכב אינו מכסה נזקים לשמשות, צמיגים ומרכב תחתון.
ניתן להרחיב את הביטוח ולרכוש ביטוח ביטול השתתפות עצמית. 
החברה אינה אחראית לנזקי גוף ורכוש שעלולים להיגרם כתוצאה מן השימוש והנהיגה ברכבים השכורים הנ"ל


מצטרפים להרפתקה? השאירו פרטים

יום 10 -11:

סיור בעיר - לשדה"ת

לאחר ארוחת הבקר יציאה לסיור רגלי בסאן חוזה הסיור כולל את כיכר האומנים, השדירה המרכזית, התיאטרון הלאומי, כנסיית "לה מרסד", רובע אמון, שוק האמנים ועוד, אח"כ נצא לשדה התעופה הבינלאומי בסאן חוזה.