טיולי ג'יפים בגאורגיה – הרי הקווקז טיול ג'יפים לגאורגיה, השוכנת בעברו של הקווקז ולחופו של הים השחור. רוב שטחה של גאורגיה הררי והיא עשירה במשאבים טבעיים ותרבותיים. גאורגיה המרתקת מציעה עמקים תלולים, מערות ומפלים, הרים וקניונים לצד ערים עתיקות, בתי מלאכה מסורתיים, כנסיות עתיקות ונוף אנושי […]

גאורגיה

טיולי ג'יפים בגאורגיה - הרי הקווקז

טיול ג'יפים לגאורגיה, השוכנת בעברו של הקווקז ולחופו של הים השחור. רוב שטחה של גאורגיה הררי והיא עשירה במשאבים טבעיים ותרבותיים. גאורגיה המרתקת מציעה עמקים תלולים, מערות ומפלים, הרים וקניונים לצד ערים עתיקות, בתי מלאכה מסורתיים, כנסיות עתיקות ונוף אנושי מרתק שישמח לארח ואף להכין ממטעמי המטבח הגאורגי.

טיולי ג'יפים בגאורגיה נחשבים לדרך האידאלית למי שמעוניין להכיר את המדינה בצורה האותנטית ביותר, הן מבחינה פיזית והן מבחינה אנושית. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות את המדינה שנחשבת "גן העדן הפרטי של אלוהים".

הצד האנתרופולוגי של טיולי ג'יפים בגאורגיה
טיולי ג'יפים מאפשרים מפגש בלתי אמצעי עם התושבים המקומיים: רועים באזורים הוולקנים של גאורגיה, תושבי הכפרים באזורי היערות העבותים, חוטבי עצים ואנשי שבטים שונים בקווקז הגבוה, למשל הסוואנים והתושים.
למעשה, רק באמצעות טיולי ג'יפים בגאורגיה תבינו את הביטוי הידוע "בגאורגיה האורח הוא מתנה מאלוהים". ויותר מזה – תגלו שלא מדובר בקלישאה אלא במציאות בשטח. בכל מקום תזכו לקבלת פנים נלהבת ותוזמנו לארוחות כיד המלך.
מצד אחד זו ההזדמנות שלכם לפגוש מקרוב (תרתי משמע) את האוכל המסורתי, אבל מצד שני גם דרך מצוינת להתוודע לאורח החיים הגאורגי – אורח חיים שתמיד כולל חיוך רחב ודלת פתוחה לכל עובר ושב.
וכמובן שאחרי כמה כוסות של צ'צ'ה (האלכוהול המקומי) החומות ייפלו ואתם תיחשבו כבני משפחה לכל דבר. אמנם הגאורגים נחשבים לאנשים בעלי הלב החם והרחב ביותר בעולם, אבל אם לא תהיו פה ותיווכחו בכך בעצמכם איך תדעו?

הצד הגאוגרפי של טיולי ג'יפים בגאורגיה
טיולי ג'יפים בגאורגיה מביאים אתכם למקומות שאי אפשר להגיע אליהם בשום דרך אחרת. למשל: המגדלים של העיירה סוונטי, הכפרים בראשי ההרים בחבל טושטי שנראים מרחוק כמו מבצרים, הכפר הציורי שתילי שנדמה כאילו נשכח בזמן מאז ימי הביניים ועוד.
מקומות אלו והטבע הראשיתי והבתולי של גאורגיה יגרמו לכם להעריץ את אלוהים מצד אחד (גם אם אתם אפיקורסים ידועים), אבל מצד שני להגיד "וואו" בכל עיקול ובכל פנייה של הדרך.
אמנם הדרכים בגאורגיה מפותלות וייתכן שתחסירו פעימה פה ושם, אבל הנוף יגרום גם לחרדתיים שביניכם לשכוח לרגע מפחד הגבהים ופשוט להתמסר לחוויה.
גאורגיה היא אולי מקום קשוח מבחינה גאוגרפית, אבל אנחנו בטוחים שטיולי ג'יפים במדינה ישאירו חותם שלא יימחה. ולו רק בגלל הצביטות שתצבטו את עצמכם כדי להאמין שכל היופי הזה אכן קיים.
טיולי ג'יפים בגאורגיה – חוויה של פעם בחיים.

נגישות