טיולי ג'יפים בחו"ל | Dani Bar SheShet 4×4

טיולי ג'יפים ביוון – יוון ההררית

מחיר: 1795 €

טיולי ג'יפים ביוון - בנהיגה עצמית - 7 ימים

טיולי ג'יפים ביוון בנופיה עוצרי הנשימה של המדינה שנמצאת במרחק שעתיים טיסה מתל אביב, מצויה מזה זמן במשבר כלכלי וזה בדיוק הרגע לנצל את המומנטום, לארוז את המזוודות ולצאת לשבוע של הרפתקאות שטח מכל הסוגים והמינים.

מצטרפים להרפתקה? השאירו פרטים

תוכנית הטיול

טיולי ג'יפים ביוון 7 ימים של טיול מתובלים במשחקי שש-בש, יין תוצרת בית, וצחוק בריא.

יום 1:

תל אביב – אתונה - קרפניסי

טיסה מתל אביב לאתונה, נקבל על הג'יפים ונצא בנסיעה לאזור קרפניסי אזור הררי מקסים במרכז יוון, נגיע לבית המלון לארוחת ערב ומנוחה לקראת הטיול שמחכה לנו החל ממחר בבוקר.

יום 2:

האזור האלפיני של קרפניסי - אבריטניה

היום נצא בדרכי השטח המרהיבים ביותר – חבל אבריטניה. אזור הררי במרכז יוון. אזור מיוער ומספר עצי האשוח בו כה רב עד שדומה כי נמצאים במרכזו של יער נהדר ואינסופי, בהתאם לתנאי השלג נסיעה דרומה, ונקיף את רכס הקליאקודה שגובהו כ- 1950 מטר, הדרך חוצה יערות ונחלים וצופה אל צוקים אנכיים. ניסע דרך קניון מאוורי ספיליה, עד מנזר פרוסוס שם נראה את האיקונה הקדושה ונשמע את סיפור האגדה המרתק. המנזר העתיק תלוי במרומי המצוקים. נצא לסיור רגלי בערוץ יפהפה שמוביל למערת פרטיזנים חבויה. נמשיך בדרכים לא סלולות, תוך כדי צפייה במראות יוצאי דופן של אגם קרמאסטון ונסיעה במקביל לנהר קרפניסיוטיס, נחלוף על פני כפרים יוונים המעטרים את הדרך והנוף ולקראת ערב נשוב למלוננו בקרפניסי.

יום 3:

אגרפה - אגם פלסטירה

נתחיל היום בנסיעה אל אפיק הנהר טברופוס( Tavropos), המתפתל בין ההרים. נחצה את הנהר ונעלה אל הרכס הנידח של הרי אגרפה( Agrfa), "הרכס הבלתי רשום" (2000 מ)', בתוך יערות האשוחים והכפרים הציוריים ועד לפסגות הקרחות. זוהי נסיעה לאורך הרכס כשמשני צדינו עמקי נהרות יפים ונוף של רכסים גבוהים. נעלה בדרך שטח ארוכה ויפה שמטפסת במעברי ההרים היפים של יוון בתוך יערות ובין פסגות אלפיניות צחיחות. לקראת אחר הצהריים נגיע לאגם הציורי פלסטירה ;(Plastira lake) אחד האגמים היפים ביותר של יוון. נצא להליכה קצרה לחופו של האגם ומשם נעלה לשיפולי הרכס לבקר בכפרים הציוריים, וכמובן שלא נוותר על קפה בבית הקפה של סטפאנוס מול הנוף המרהיב. לינה במלון נוח באגם פלסטירה .

יום 4:

כפרי זגוריה - גשר פילי העותמני

נהנה מארוחת בוקר ארוכה במיוחד אל מול הנוף המרהיב של אגם פלסטירה וההרים שסביבו. משם נצא בנסיעה לעיירה פילי ונבקר בגשר העות'מאני המפורסם שבה. העיירה משמעותה שער והיא ממוקמת על ציר ראשי בין הים האגאי לים היוני. ומשם נמשיך בדרכי שטח ונחצה את רכס פרטולי ומשם לכפר מצובו (Metsovo) ממנו נמשיך לכפרי זגוריה המפורסמים בגגות הצפחה שלהם .

יום 5:

קניון הויקוס הכי צר בעולם

יום קסום לפנינו, נצא בנסיעה לאחת התצפיות המרשימות ביותר שמעל קניון הויקוס, שנחשב לעמוק והצר ביותר בעולם. ההליכה לתצפית בין הסלעים המיוחדים היא חוויה בפני עצמה. משם נמשיך לביקור בעוד שני כפרים מרשימים בהם שוחזרו שבילי ההליכה העתיקים ששימשו את המקומיים עד לשנות ה 70 - של המאה ה 20-. נעלה לכפר מיקרו פאפיגו שהוא ללא ספק אחד הכפרים האהובים עלינו במיוחד ,שם נצא להליכה מעגלית קצרה על שבלי פרדות מהם נשקף נוף עוצר נשימה. לקראת ערב נחזור למלון שלנו לארוחת ערב .

יום 6:

אפירוס - רפטינג - מטאורה

ניפרד מכפרי זגוריה ונסע בדרכי שטח מרשימות מזרחה. נעצור להליכה רגלית בקניון מרשים ומשם נמשיך לכיוון מטאורה. לקראת שעות אחר הצהריים נעלה לתצפית עוצרת נשימה מעל מצוקי מטאורה והמנזרים. מהמצוקים נצא להליכה רגלית מרהיבה ולא קשה שתיקח אותנו בין המנזרים לצוקי התלכיד הייחודיים. לאחר מכן נצא לרפטינג חוויתי ומהנה – חוויה שלא תישכח. לקראת ערב נגיע למטאורה ונטייל בין הסמטאות העתיקות, נכנס לטברנה בה נחגוג את הלילה האחרון בארוחה ומסיבה יוונית בליווי מוזיקה הרבה יוון אוזו ושמחה גדולה, לינה במטאורה.

יום 7:

מנזר מאגלו מטאורה - טרמופולי

נתחיל את הבוקר בסיור במנזר מאגלו מטאורה המנזרים נבנו החל במאה ה- 11 לספירה, על ראשי צוקים המתרוממים כעמודים אדירים מן הקרקע, שישה מהמנזרים העתיקים פעילים עד היום ובהם ניתן לבקר. המנזרים נמנים עם הגדולים והחשובים ביוון. המקום הוכרז בשנת 1988 כאתר מורשת עולמי על ידי אונסק"ו וזאת בזכות השילוב בין תופעת הטבע שבה התמזגו המנזרים ובין החשיבות האמנותית של ציורי הקיר הביזנטיים שמעטרים את קירותיהם. נעלה לביקור רגלי בשניים מן המנזרים היפים ביותר (מנזר גברים ומנזר נשים). אנו נלמד על הסיבות שהביאו להקמתם, על החיים בהם בעבר ובהווה, על הנזירים, פעילותם וחייהם, על המבנה הגיאולוגי של השטח ועוד. לאחר הביקור במנזר נרד חזרה לעיר קלמבקה לארוחת צהריים ומשם בנסיעה לאתונה. בדרך נעצור באתר טרמופולי המפורסם, ונספר את סיפור 300 הלוחמים מספרטה. נגיע לשדה התעופה של אתונה נחזיר את הרכבים ונחזור לארץ בטיסת ערב.

מצטרפים להרפתקה? השאירו פרטים

תעקבו בפייסבוק וביוטיוב