טיולי ג'יפים בחו"ל | Dani Bar SheShet 4×4

טיולי ג'יפים בהרי הפירנאים

מחיר: 2350€

טיולי ג'יפים בפירנאים - בנהיגה עצמית - 7 ימים

רכס הפירנאים נשלט על ידי שלוש ישויות ריבוניות – צרפת, ספרד ואנדורה, כאשר החלק הספרדי מחולק בין האוטונמיה הקטלונית לאוטונומיה הבאסקית והאוטונמיה של אראגון. החבל נתחם מדרום על ידי חבל נווארה. גובהם של הרי הפירנאים הוא למעלה מ-3,000 מטר, כאשר הפסגה הגבוהה ביותר היא פסגת אנטו 3,404 מטר.

טיולי ג'יפים בהרי הפירנאים הספרדים היו מאז ומעולם הפתח המערבי לאירופה ואחת הדרכים המחברות בין אירופה אל חצי האי האיברי, ומשם לאפריקה. מה שהפך אותם, כמו את צפון ספרד בכלל, במשך לא מעט שנים לאזור הנתון במאבק וסובל מהחלפות ידיים בין צרפתים וספרדים ולעתים גם מוסלמים שהגיעו מדרום, המאבק על השליטה בחבל הארץ היפהפה הזה התרכז לרוב בקצוות של הפירנאים. הסיבה לכך הייתה שהרי הפירנאים קשים מאוד למעבר וחסרים מעברים נוחים במרכזם. תופעה זו הביאה לכך שלצד החלפות הידיים הרבות של הפירנאים, ליושבי פנים הפירנאים הייתה תמיד סוג של יכולת אוטונומית וניתוק, מה שאיפשר את ההישרדות של העמים הקטלוני והבאסקי לאורך כל כך הרבה שנים, ולנוכח רדיפות רבות מצד השליטים המרכזיים המתחלפים.

מצטרפים להרפתקה? השאירו פרטים

תוכנית הטיול

טיולי ג'יפים בפירנאים 7 ימים של נהיגת שטח בתא שטח פראי וגבוה ארצם של הבסקים הקטלונים והאנדורים.

יום 1:

ת"א - ברצלונה – הרי הפירנאים

בברצלונה התארגנות על הג'יפים, נצא לצפון מערב לעבר רכס הפירנאים, נטפס לעבר העיירה ויילה , נצא לטייל בעיירה המוקפת ברכסים אדירים, נגיע לבית המלון, לארוחת ערב.

יום 2:

פסגות בפירנאים - מפל מרשים

עם הג'יפים אל הפסגות שמעל העיירה ויילה, א. צהרים קלה בשטח מול הנוף המרשים, סיור רגלי למפל יפהפה, נמשיך לטייל בין כפרים גבוהים, נסיים בעיירה ויילה.ארוחת ערב במלון.

יום 3:

נהרות כנסיות

נסיעה בנוף מרשים לכנסיה מבודדת, אליה נגיע ברגל בתוך יער - חוויה, בהמשך נבקר בכנסיית מונטגרי הנמצאת בתוך ערוצו של נהר לה נואגרה, ניסע במקביל לנהר תוך חצייה של שטחי מרעה וחוות, עד שנגיע לישוב קטן בשם אסטרי דה אנאו, הפסקת קפה, בסיום נעלה בדרך מפותלת בפירנאים, נגיע לגבהים של 2400 מ', נרד לעיירה סורט, ארוחת ערב במלון.

יום 4:

רפטינג בנהר לה נואגרה

נגיע לאתר הרפטינג ליד יבורסי, נתארגן על חליפות גלישה ונצא לשייט רפטינג בן שעתיים מרתקות בנהר המדהים, בסיום נחזור לג'יפים ביבורסי, נמשיך את היום בביקור בכנסייה הממוקמת בהרים, תוך כדי נסיעה בין נופים מפתיעים ומיוחדים, נגיע לסורט לארוחת ערב במלון.

יום 5:

שמורת האלפים הפירנאים ואנדורה

נעלה לשמורה ונחצה אותה לכיוון אנדורה, בדרך נבקר בכפר נוריס - סיור רגלי, נשמע סיפורי מבריחים ובדרכיהם נגיע למדינת אנדורה, נחצה אות עד גבול צרפת, שם נצא לטיול רגלי מיוחד לשלושה אגמים אלפינים, אחד מהשיאים בטיול, נחזור לג'יפים ומשם לבית המלון באנדורה, ארוחת ערב במלון.

יום 6:

אנדורה ואוס דה סיביס

נסיעה למרתקת בפירינאים של אנדורה ל"אוס דה סיביס" ליד כנסייה קטנה הפסקת קפה, נמשך לטייל בלב רכס הפרינאים של אנדורה, עם נופים מיוחדים, נגיע לאנדורה ונסייר בעיר המדהימה - מדינת מקלט מס, כל החנויות ללא מכס - הזדמנות לקניות ומציאות.

יום 7:

אנדורה ברצלונה תל אביב

ארוחת בוקר ונסיעה לברצלונה בדרך נבקר במנזר המיוחד במונסראט נגיע לברצלונה ונזדכה על הג'יפים בהתאם לזמן נטייל באתרים המיוחדים של ברצלונה - רמבלס, ככר קטלוניה, הרובע הגוטי ועוד, בערב לשדה"ת בברצלונה וטיסה לת"א.

מצטרפים להרפתקה? השאירו פרטים

מחיר:
2350 €
לאדם בחדר זוגי



המחיר כולל:

טיסות ת"א – ברצלונה – ת"א, מסי נמל והיטלי דלק.
6 לילות במלונות, חצי פנסיון
ג'יפ לכול 4 מטיילים, דלק , מכשיר קשר.
מדריך ישראלי מצוות תגליות.
כניסה לכול האתרים כמפורט, רפטינג. 
העברות ביום הראשון וביום האחרון.
מים מינרלים.
פגישת הכנה לפני היציאה לטיול.

המחיר אינו כולל:
ארוחות צהריים, שתייה בארוחות.
ביטוח רפואי ומטען וביטוח ביטול השתתפות עצמית במקרה של תאונה או נזק
הוצאות אישיות. 
תוספת חגים ויולי אוגוסט 95 € לאדם.
תוספת לאדם יחיד בחדר: 350 € 
תוספת לאדם ל 2 מטיילים בג'יפ: 395 € 

תנאי תשלום:
מקדמה בסך 250€ המהווים דמי רישום אשר לא יוחזרו במקרה של ביטול הטיול ע"י המטיילים, את יתרת התשלום ניתן לשלם ב- 3 תשלומים, עד חודש לפני המועד. החיוב יתבצע ללא הודעה נוספת.

תנאי ביטול:
תנאים כלליים וביטול


לידיעתכם:
רישיון ישראלי פלסטיק מספיק בפירנאים, השכרת הג'יפ נעשית ישירות בין חברת השכרת הרכב לבין הנהגים, בכל מקרה של נזק לרכב, או גניבה, יש השתתפות עצמית 1,250 € + מס. כול תביעה או חיוב בגין נזק לרכב הוא על אחריות השוכרים בלבד. חברתנו מתווכת בלבד בין חברת ההשכרה לבין הלקוח, על הנהג לבדוק את רכבו טרם היציאה לדרך ולהתריע על כל שריטה/ פגיעה / תקלה ברכב טרם היציאה, זאת על מנת למנוע חיובים לא מוצדקים של כרטיסי האשראי.

תעקבו בפייסבוק וביוטיוב